Strategický plán marketingové komunikace vinařství Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž s.r.o. – Romana Mlýnková
Romana Mlýnková
Bakalářská práce
Strategický plán marketingové komunikace vinařství Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce prezentuje návrh vhodné marketingové strategie pro společnost Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž, s.r.o. Tato společnost v současné době neprovádí segmentaci zákazníků a ani k nim nemá diferenciovaný marketingový přístup. Cílem práce je proto navrhnout způsob pro zlepšení této situace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Obsahem první části práce je popis vnějšího, …víceAbstract:
The bachelor thesis presents a proposition of a suitable marketing strategy for the company Archbishop’s Cellars (in) Kroměříž Ltd. This firm currently performs no customer segmentation or it does not approach their customers in a differential way. The aim of the thesis is therefore to put forward a way of improving the present situation. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sobrzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the link between climate change and food insecurity among small holder farmers: A case study of Mount Darwin, Zimbabwe
Enoch Mufunda -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Ivan Rozman -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva