Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo – Nicole Burgetová
Nicole Burgetová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo
Business plan for a start-up company producing women's underwear
Anotace:
Tématem bakalářské práce je tvorba podnikatelského plánu pro začínající firmu, vyrábějící dámské spodní prádlo. V teoretické části jsou popsány konkurenční značky, které se zabývají výrobou spodního prádla na českém trhu. Jsou zde popsány hlavní rozdíly mezi zakázkovou a konfekční výrobou spodního prádla, používané materiály a základní rozdělení spodního prádla. Dále je popsána tvorba a struktura finančního …víceAbstract:
The theme of the bachelor's thesis is the creation of business plan for a start-up company producing women's underwear. The theoretical part describes competing brands engaged in the production of underwear on the Czech market. The main differences between custom and ready-to-wear production of underwear, the materials used and the basic distribution of underwear are described here. The creation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Knížek, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Burgetová, Nicole. Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Jiří Hochman -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
HR marketing ve zvolené společnosti
Tereza Martinovská -
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
22. 5. 2024