Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited – Emmanuel Selase Asamoah
Emmanuel Selase Asamoah
Master's thesis
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Abstract:
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za …moreAbstract:
An important concept that has undergone several transformational turns is brand management. A brand name is essential for business operation because all other factors that contribute to the success of businesses rotate around it. The value that accrues to global companies as a result of the proper management of a brand cannot be over emphasized. Toyota is one of the most successful brands in the global …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13865
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jana Přikrylová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova