Hedvika Sládková
Bachelor's thesis
Marketing v očích veřejnosti
Marketing in the Public Eye
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá obraz marketingu a marketérů v očích veřejnosti. Pozornost věnuje především zastoupení pozitivních a negativních názorů. Zjišťuje také veřejností vnímanou prestiž a důvěryhodnost marketingových pracovníků. Postupuje od teorie, tedy veřejného mínění, image, reputace a jejich formování, přes kritický náhled na pozitiva i negativa marketingu k praktické části. Ta obsahuje …viacAbstract:
This thesis analyzes the picture of marketing and marketers in the public eye. It concentrates especially on describing both positive and negative opinions. It tries to determine how the public perceives marketers´ prestige and trustworthiness. It starts with the theory of public opinion, image, reputation, and its forming. This is followed by a critical review of the positives and negatives of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sládková, Hedvika. Marketing v očích veřejnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Podíl politického marketingu na formování veřejného mínění
Hana Janouchová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Využití sociálních sítí v marketingu podniku
Richard Stehno -
Datamining sociálních sítí v online marketingu
Jakub Hejný -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Vliv event marketingových aktivit na image značky
Kristýna Kurečková