Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí – Bc. Ondřej Klíma
Bc. Ondřej Klíma
Master's thesis
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
Possibilities of electromobility promotion in the Czech environment
Anotácia:
Diplomová práce je věnována nalezení možností jak efektivně propagovat elektromobilitu v Českém prostředí. Elektromobilita je zde podrobně rozebrána z ekologického, marketingového i spotřebitelského hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit míru přijetí elektromobility v České republice. Vedlejším cílem je vyvození poznatků, jak elektromobily efektivně propagovat. V průzkumné části byly prováděn výzkum …viacAbstract:
The thesis is devoted to finding ways to effectively promote electromobility in the Czech environment. Electromobility is thoroughly analyzed from ecological, marketing, and consumer perspectives. The main objective of the thesis is to determine the level of acceptance of electromobility in the Czech Republic. The secondary objective is to derive insights into how to effectively promote electric vehicles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ce4np/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Elektromobilita ve vztahu k životnímu prostředí.
Kateřina Opletalová -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
The impact of privatization on performance of companies and public opinion: evidence from Turkey
Ebru Çuhadar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka