Bc. Tomáš Marek
Master's thesis
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Differences Between Generations in Purchasing Behavior
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na rozdíly v nákupním chování mezi generacemi Z a Y a vyvození doporučení pro efektivní komunikaci s těmito generacemi pro mobilní aplikaci Pojď na jedno. V první části se zabývá nákupním chováním v oblasti mobilních aplikací, modely chování a postojů a charakteristikami obou generací. V druhé části je proveden výzkum rozdílů mezi generacemi Z a Y. V této části jsou …moreAbstract:
This thesis focuses on the shopping behavior differences of generation Z and Y and the formulation of suggestions for effective communication with these generations for the mobile app Pojď na jedno. The first part focuses on shopping behavior in the field of mobile apps, models of behavior and attitude, generation characteristics. The second part focuses on the research of the differences between generations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ddee0/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Rozdíly v chování psů v rámci individuálního a kolektivního ustájení v útulcích
Lucie Ševčíková -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Seberegulace v kontextu antisociálního chování v období pozdní adolescence
Gabriela Bartošová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Analýza nákupního chování na trhu kávy
Blanka Rajchmanová -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ