Problematika využití výukových opor praktického vyučování oboru potravinářské práce - se zaměřením na 1. ročník – Bc. Soňa Jahnová
Bc. Soňa Jahnová
Bakalářská práce
Problematika využití výukových opor praktického vyučování oboru potravinářské práce - se zaměřením na 1. ročník
Problems of educational supports practical education field work food - focus on first year
Anotace:
Anotace Bakalářská práce se zabývá tvorbou výukové opory pro 1. ročník oboru vzdělání Potravinářské práce. Při psaní výukových opor jsem vycházela ze školního vzdělávacího plánu. Cílem práce je ucelený soubor dovedností a vědomostí potravinářské výroby, s využitím pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
Annotation The thesis describes how to set up educational support for 1st year in Food Works field. The educational supports are based on school educational plan. It was the goal of the thesis to provide a comprehensive set of skills and knowledge in food production, focusing on students with special educational needs. Klíčová slova
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zsdo3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHNOVÁ, Soňa. \textit{Problematika využití výukových opor praktického vyučování oboru potravinářské práce - se zaměřením na 1. ročník}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/sp044i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA