Bc. Martina Jiroutková

Bachelor's thesis

Marketingové prostředí firmy Chemontáž

Marketing environment of Chemontáž company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající …more
Abstract:
The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jiroutková, Martina. Marketingové prostředí firmy Chemontáž. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní