Marketingové prostředí firmy Chemontáž – Bc. Martina Jiroutková
Bc. Martina Jiroutková
Bachelor's thesis
Marketingové prostředí firmy Chemontáž
Marketing environment of Chemontáž company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající …moreAbstract:
The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jiroutková, Martina. Marketingové prostředí firmy Chemontáž. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl