Jakub Nechanický
Bakalářská práce
Etika v oblasti internetu
Ethics on the Internet
Anotace:
Tato práce je zaměřena na etiku v oblasti internetu. První část ukazuje stručný pohled do historie této oblasti a popisuje základní etické postoje. Druhá část se zabývá informační etikou, popisuje související etické kodexy a normy a věnuje se platné české a evropské legislativě, která souvisí s šířením informací a dat a ovlivňuje problematiku etiky na internetu. Třetí část je pak věnována praktické …víceAbstract:
This thesis is focused on ethics on the Internet. The first part shows a brief glimpse into the history in this area and defines fundamental ethical positions. The second part deals with information ethics, describes ethical codes and standards and attends to valid Czech and European legislation that relates to the distributing information and data and influences ethics on the Internet. The third part …víceKlíčová slova
plagiátorství citace legislativa média sociální sítě internet cenzura podnikání standardy etika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Prokop Toman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba