Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků – Bc. Kateřina Caklová
Bc. Kateřina Caklová
Bachelor's thesis
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Models of measurement and improving customers satisfaction
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prezentace modelů měření spokojenosti zákazníků a metody pro zlepšování spokojenosti zákazníků nazývané marketingový mix, dále vymezuje obecné pojmy a popisuje jak zvýšit a rozvíjet vztahy se zákazníky. Ze získaných informací popsaných v teoretické části a čerpáním z praxe při procesu zpětné vazby k zákazníkovi modelem dotazování na konkrétním podniku Domanský s.r.o., vyplývá …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is presenting models of customer satisfaction measurement and methods for improving customer satisfaction called marketing mix, also defines general concepts and describes how to increase and develop relationships with customers. According to the collected information desribed in the theoretical part of the study and base on the experience of the feedback process to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h2kr1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Řízení procesu péče o zákazníka jako součást systému managementu kvality firmy
Lenka Janásová -
Systém managementu jakosti/Quality management system
Zuzana Marešová -
SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY Spokojenost zákazníka v podniku Stabil Energy s.r.o.
Michaela ANDRLOVÁ -
Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku
Markéta FIALOVÁ -
Systém managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti PTS spol. s r.o.
Šárka Maříková -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová