Bc. Kateřina Caklová

Bachelor's thesis

Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků

Models of measurement and improving customers satisfaction
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prezentace modelů měření spokojenosti zákazníků a metody pro zlepšování spokojenosti zákazníků nazývané marketingový mix, dále vymezuje obecné pojmy a popisuje jak zvýšit a rozvíjet vztahy se zákazníky. Ze získaných informací popsaných v teoretické části a čerpáním z praxe při procesu zpětné vazby k zákazníkovi modelem dotazování na konkrétním podniku Domanský s.r.o., vyplývá …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is presenting models of customer satisfaction measurement and methods for improving customer satisfaction called marketing mix, also defines general concepts and describes how to increase and develop relationships with customers. According to the collected information desribed in the theoretical part of the study and base on the experience of the feedback process to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní