Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků – Bc. Kateřina Caklová
Bc. Kateřina Caklová
Bakalářská práce
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Models of measurement and improving customers satisfaction
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prezentace modelů měření spokojenosti zákazníků a metody pro zlepšování spokojenosti zákazníků nazývané marketingový mix, dále vymezuje obecné pojmy a popisuje jak zvýšit a rozvíjet vztahy se zákazníky. Ze získaných informací popsaných v teoretické části a čerpáním z praxe při procesu zpětné vazby k zákazníkovi modelem dotazování na konkrétním podniku Domanský s.r.o., vyplývá …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is presenting models of customer satisfaction measurement and methods for improving customer satisfaction called marketing mix, also defines general concepts and describes how to increase and develop relationships with customers. According to the collected information desribed in the theoretical part of the study and base on the experience of the feedback process to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h2kr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Řízení procesu péče o zákazníka jako součást systému managementu kvality firmy
Lenka Janásová -
Systém managementu jakosti/Quality management system
Zuzana Marešová -
SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY Spokojenost zákazníka v podniku Stabil Energy s.r.o.
Michaela ANDRLOVÁ -
Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku
Markéta FIALOVÁ -
Systém managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti PTS spol. s r.o.
Šárka Maříková -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Food Quality Management
Jan Wegmann