Sofie Deliu

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu

Marketing strategy of the Nutella brand on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategií značky Nutella na českém trhu. Hlavním cílem je kriticky zhodntit její dosavadní strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Mimo jiné se práce zabývá také udržitelným rozvojem a zkoumá, jaký vliv má tento aspekt na spotřebitele v rámci značky. Teoretická část tvoří základ pro praktickou část, jsou zde popsány základní pojmy z marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the Nutella brand on the Czech market. The main aim of this thesis is to critically evaluate the current strategy and suggest recommendations for improvement. Furthermore, the thesis focuses on sustainable development and examines the impact of this aspect on consumers within the brand. The theoretical part forms the basis for the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82670

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod