Nargiza KHAKNAZAROVA
Bakalářská práce
Obraz ženy v ruské reklamě
Depiction of woman in Russian advertising.
Abstract:
Bachelor?s work ?Depiction of woman in Russian advertising? consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part introduces with the concept of ?promotion?, with history of it?s development and of the formation and specialties of Russian promotion. In keeping with the theme, presented promotion, is oriented on different types of women?s need?s, and describes the typology of female …víceAbstract:
Bakalářská práce "Obraz ženy v ruské reklamě" se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část zabývá pojmem "reklama", historii vývoje, tvorbou a vlastnosti ruské reklamy. V souladu s tématem je prezentována reklama, zaměřená na různé typy potřeb žen, a také popsaná typologie ženských obrazů, používaných v moderní reklamě. Velká pozornost je věnována analýze pojmu "moderní reklama …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KHAKNAZAROVA, Nargiza. Obraz ženy v ruské reklamě. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Iva Kochová -
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
Postavení žen na trhu práce, žena ve vedoucí pozici
Adéla Borová