Monika Kopečná

Bakalářská práce

Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises
Anotace:
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu sociální marketing, dobrovolnictví, sociální služby, způsob získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání …více
Abstract:
This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empirical part consists of semistructured interviews with directors, managers, social workers, who recruit volunteers for the jobs, organize campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopečná, Monika. Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe