Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku – Markéta Huspeninová
Markéta Huspeninová
Bachelor's thesis
Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku
Discovering the conventions of printed texts by a preschool child
Anotácia:
Bakalářská práce je aplikačního typu zabývající se poznáváním konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku. Cílem je vytvořit a ověřit sadu edukačních aktivit, které mohou dále vést k vytvoření projektu spojeného s tištěnými texty a podpořit u dětí chuť pracovat s literaturou. Teoretická část sumarizuje východiska o čtenářské gramotnosti a čtenářské pregramotnosti, charakteristikách psané řeči …viacAbstract:
This bachelor thesis of the applicational type deals with the recognition of the conventions of printed texts by a preschool age child. The aim is to create and verify a set of educational activities that can further lead to the creation of a project related to printed texts and support children's desire to work with literature. The theoretical part sums up the starting points of reading literacy, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Hana Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Huspeninová, Markéta. Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Michaela Polášková -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ