Specifika importu potravinářského zboží na trh v Californii – Martin Dokulil
Martin Dokulil
Bakalářská práce
Specifika importu potravinářského zboží na trh v Californii
Specification of the import of food products to the California market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika importu potravinářského zboží na trhve státě California, USA. V první části práce jsou popsány rizika a bariéry vstupu nazahraniční trh. V druhé části práce jsou specifikovány požadavky a podmínky pro úspěšnýimport potravinářského zboží na trh do Califonie, USA, včetně ukázkových certifikátů aregistrací.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the specifics of importing food products to themarket in California, USA. The first part describes the risks and barriers to entering theforeign market. In the second part of the thesis are specified requirements and conditionsfor successful import of food products to California, USA, including sample certificates andregistrations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Palatová
- Oponent: Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Špecifiká zahraničného obchodu s vybraným výrobkom
Michal Straka -
Obchodní plán s využitím zahraničního obchodu
Marcela BEZVODOVÁ -
Liberalizace mezinárodního obchodu se službami v mezinárodním obchodním právu
Julia Amaieva -
Specifika obchodu v Rusku a obchodní vztahy s Českou republikou
Yuliya Eliášová -
Analýza vlivu zahraničního obchodu na národní hospodářství České republiky v období 1999-2019
Ondřej Kůrka -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Rizika vstupu firmy do mezinárodního obchodu
Veronika Patřičná -
Potenciál rozvoje českých firem v oblasti zahraničního obchodu
Michaela Zapletalová