Linar Saliamov

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného hotelu

Marketing communication mix of the selected hotel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, na základě analýzy prozkoumat a vyhodnotit komunikační marketingový mix konkrétního hotelu a navrhnout změny. Praktická část zahrnuje analýzu marketingového komunikačního mixu vybraného hotelu a způsoby jejich řešení, stejně jako nápady a možnosti zlepšení. Marketingový komunikační mix je soubor technik, které mají urychlit a propagovat produkt v marketingovém kanálu mezi …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to examine and evaluate the communication marketing mix of a specific hotel and propose changes based on the analysis. The practical part includes an analysis of the marketing communication mix of the selected hotel and methods of solving them, as well as ideas and possibilities for improvement. The marketing communication mix is ​​a set of techniques to accelerate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ľubica Šebová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.