Marketingový komunikační mix vybraného hotelu – Linar Saliamov
Linar Saliamov
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Marketing communication mix of the selected hotel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, na základě analýzy prozkoumat a vyhodnotit komunikační marketingový mix konkrétního hotelu a navrhnout změny. Praktická část zahrnuje analýzu marketingového komunikačního mixu vybraného hotelu a způsoby jejich řešení, stejně jako nápady a možnosti zlepšení. Marketingový komunikační mix je soubor technik, které mají urychlit a propagovat produkt v marketingovém kanálu mezi …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to examine and evaluate the communication marketing mix of a specific hotel and propose changes based on the analysis. The practical part includes an analysis of the marketing communication mix of the selected hotel and methods of solving them, as well as ideas and possibilities for improvement. The marketing communication mix is a set of techniques to accelerate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s1aok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ľubica Šebová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Téma: Analýza okolí společnosti Severočeské doly, a.s. Cíl práce: Cíl práce je analyzovaAnalýza okolí společnosti Severočeské doly, a. s.
Andrea Nerudová -
Analýza protokolu S7 a vytvoření virtualizovaného průmyslového scénáře
Dominik Srovnal -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Komplexy 4d a 5d přechodných kovů s koordinačním číslem 7
Jakub SMETANA -
Vlaková linka pražské integrované dopravy S7
Eva Čápová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko