Monika SEMERDŽIEVA
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace nadačního fondu
Marketing communication of the endowment fund
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nadačního fondu Upřímné srdce, jehož činnost směruje k pomoci hendikepovaným osobám, dětem a mladým sportovcům. Cílem bakalářské práce je identifikovat současnou marketingovou komunikaci nadačního fondu Upřímné srdce a navrhnout úpravy této komunikace, které by mohly vést k navýšení zapojených dobrovolníků a finančních příspěvků pro vyšší počet pomoci …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the foundation Upřímné srdce, whose activities are aimed at helping handicapped people, children and young athletes. The aim of the bachelor's thesis is to identify the current marketing communication of the foundation Upřímné srdce and to propose modifications to this communication, which could lead to increased volunteers and financial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEMERDŽIEVA, Monika. \textit{Marketingová komunikace nadačního fondu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sq6wtu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEMERDŽIEVA, Monika. Marketingová komunikace nadačního fondu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko
Martin Fuks -
Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět
David Hrbáček -
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Clara Vyorálková -
Návrh marketingové komunikace neziskové organizace
Barbora Vojtkuláková -
Interní komunikace v církevní organizaci
Jana Vaňková -
Elektronické komunikační nástroje managera
Petr Manda -
Komunikační strategie
Andrea Němcová