Závady a poruchy chování žáků na základní škole – Mgr. Helena Pelcová
Mgr. Helena Pelcová
Bakalářská práce
Závady a poruchy chování žáků na základní škole
Behavioral defects and disorders of primary school pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nejčastějšími poruchami chování, které se vyskytují u žáků základních škol a dalšími (vnitřními i vnějšími) faktory, které negativně ovlivňují duševní zdraví dítěte. Snaží se o jejich stručnou charakteristiku. Teoretická část prostřednictvím analýzy odborné literatury podává ucelený pohled na příčiny, formy, okolnosti vzniku a prevenci poruch chování. Je doplněná o malý vhled …víceAbstract:
The thesis is engaged in the most frequent behavioral disorders affecting primary school pupils, and in other internal and external factors negatively affecting children’s sanity. The theoretical part provides via analysis an comprenhensive overview of the prevention, causes, forms and circumstances under which the behavioral disorders occur. It also provides a historical overview. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f0iwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ