A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic – Pavlína Bujoková
Pavlína Bujoková
Bakalářská práce
A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic
A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze the competitive environment of cafés in Zlín. The thesis is divided into the theory and the analysis. The theoretical part comments on findings from economics and marketing. Subsequently, terms competition, SWOT analysis, Porter five forces analysis, and the marketing mix are explained in the theoretical part. The analytical part focuses on the …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí kaváren ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků z oblasti ekonomie a marketingu. Následně vysvětluje pojmy konkurence, SWOT analýza, Porterův model pěti sil a marketingový mix. Praktická část je zaměřena na analýzu dvou kaváren ve Zlíně …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zveřejnit od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bujoková, Pavlína. A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Zpracování podnikatelského záměru
Albina Validova -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy
Jiří Krejča -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha