Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market – Rafail Mamedov
Rafail Mamedov
Bakalářská práce
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Strategie vstupu na trh: Scope Consulting LLC. Do evropského trhu
Anotace:
Scope Consulting LLC. pocházející z Baku Ázerbájdžánu, je stavební poradenská firma velikosti malého a středního podniku. Cílem práce je prozkoumat a demonstrovat, jak může Scope Consulting provést strategii vstupu na trh. Cíl doprovázejí 3 výzkumné otázky, které zní: „Je společnost připravena na expanzi? "Jaké způsoby vstupu jsou vhodné?" A "Na který evropský trh expandovat?" V rámci literární části …víceAbstract:
Scope consulting LLC. originating from Baku Azerbaijan, is a construction consulting company with a size of an SME. The aim of the thesis is to explore and demonstrate how Scope Consulting can conduct a market entry strategy. Accompanying the aim are 3 research questions which are “Is the company ready for expansion?” “Which modes of entry are suitable?” And “Which European market to expand?” Within …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedoucí: Iveta Černá
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Proces výběru mezinárodního trhu
Dita Tellárová -
Technická analýza a její využití na mezinárodním měnovém trhu
Radim Kučera -
POSTAVENÍ ZEMÍ BRICS NA MEZINÁRODNÍM TRHU S KOMODITAMI
Linda Samiecová -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis