Strategická analýza podniku CZECH ACCOMMODATION SERVICE s.r.o. – Lukáš Veselý
Lukáš Veselý
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku CZECH ACCOMMODATION SERVICE s.r.o.
Strategic Analysis Of CZECH ACCOMMODATION SERVICE, s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je definování základních metod pro tvorbu podnikové strategie a následné praktické aplikování zmíněných metod. V teoretické části jsou popsány jednotlivé postupy tvorby externí a interní analýzy podniku, je využito marketingového mixu určeného pro cestovní ruch a nakonec provedena SWOT analýza. Obsahem praktické části je poté aplikování jednotlivých definovaných metod za …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define basic methods for making business strategy and subsequent practical application of these methods in a real situation. The theoretical part describes the various procedures of external and internal analysis of the company, marketing mix for tourism and finally a SWOT analysis with possible recommendations for the company. The practical part is applying various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54286
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Hana Mikovcová
- Reader: Petr Boukal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák