Bc. Anna Machová

Bachelor's thesis

Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy

The position of a teaching assistant in an inclusive primary school environment
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo poukázat na to, jaké mají asistenti pedagoga postavení v dnešní inkluzivní škole, jak z pozice člena pedagogického sboru, tak ve vztahu k žákům ve třídě. Vyzdvihnout povahové rysy, které jsou pro výkon této pozice nezbytné, také poukázat na kvalifikační předpoklady.
Abstract:
The aim of bachelor's thesis was to point ou what the teaching assistants have position in today's inclusive school, both as a member of the teaching staff and in relationship to pupils in the classrom. Higlight the character traits that necessary, to point out of the qualifications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
  • Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta