Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements – Anna Bartoníková
Anna Bartoníková
Bachelor's thesis
Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the visual and verbal persuasive strategies that are used in the alcohol advertisements. The theoretical part describes the concept of advertising discourse and lists various persuasive strategies that are employed in advertisements. The second part of the thesis analyzes 40 selected alcohol advertisements of different alcohol brands. The analytical part …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jaké vizuální a verbální přesvědčovací strategie jsou používány v reklamách na alkohol. Teoretická část se zaměřuje na pojem reklamní diskurz a uvádí rozličné přesvědčovací strategie, které se v reklamách používají. Druhá část práce analyzuje z praktického hlediska 40 vybraných reklam na alkohol různých alkoholických značek. Praktická část stanoví několik …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoníková, Anna. Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie v telemarketingu
Patrik DONÉE -
Vliv reklamy na alkohol na adolescenty
Denisa Kleindienstová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Vliv reklamy na alkohol na dospívající mládež
Nikola Sedláčková -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
Kateřina Poláková -
Vliv reklamy na alkohol na žáky 2. stupně základních škol
Miroslava AMBROŽOVÁ -
Vliv alkoholové reklamy na děti
Hana Domnosilová