Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku – Ing. Michal Turoci
Ing. Michal Turoci
Diplomová práce
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Internal company factors and company competitiveness
Abstract:
The purpose of the submitted thesis Internal company factors and company competitiveness is to create methodics to evaluate internal and external company factors and to apply this methodics for the company analysis with focus on a chosen internal company factor. Theoretical part consists of a theoretic description of strategic analysis methods focused on financial analysis. Practical part deals with …víceAbstract:
Cieľom práce Interné podnikové faktory z hľadiska tvorby konkurenčnej výhody podniku je vytvoriť metodiku pre hodnotenie interných a externých podnikových faktorov a aplikovanie tejto metodiky pri analyzovaní podniku so zameraním sa na vybraný interný podnikový faktor. Teoretická časť práce je tvorená teoretickým popisom metód strategickej analýzy so zameraním sa na finančnú analýzu. Praktická časť …víceKlíčová slova
konkurenčná výhoda konkurencieschopnosť konkurencia PEST analýza strategická analýza metóda 7S 4P analýza finančná analýza SWOT analýza Porterova analýza inovácia competitive advantage competitiveness competition PEST analysis strategic analysis 7S analysis 4P analysis financial analysis SWOT analysis Porter analysis innovation
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xv2j5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv značky na konkurencieschopnosť firmy v cestovnom ruchu
Renata Nelly Hefjuk -
Konkurenční potenciál železnice vůči ostatním módům hromadné dopravy
Ján Ondreják -
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Nina Švancarová -
Strategická analýza společnosti Partners Financial Services, a. s.
Markéta Káňová -
Finanční a strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika, s.r.o.
Kristýna Bajerová -
Strategická a finanční analýza firmy Mercedes Benz Financial Services ČR, s.r.o.
Veronika Syurdo -
Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Michal Vondruška -
Financial Position and Competitiveness of Selected Company
Klára Dohnalová