Zuzana RUBEŠOVÁ

Bachelor's thesis

Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace

A stimulating environment in the classroom Step by Step as a one of the conditions for individualization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na program Začít spolu v praxi mateřských škol. V teoretické části seznamuje blíže s programem Začít spolu, jeho teoretickými východisky a principy, a to především ve spojitosti s mateřskými školami. Dále se zabývá podnětným prostředím jako jedné z podmínek individualizace. Odpovídá na otázky, co tyto pojmy znamenají, jak vypadá podnětné prostředí a jakou roli v těchto …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the program called Step by Step in the practice of kindergartens, The theoretical part introduces the program Step by Step, its theoretical background and principles, especially in connection with kindergartens. The thesis also deals with the stimulating environment as one of the conditions for individualization. It answers the questions of what these subjects mean …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RUBEŠOVÁ, Zuzana. Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta