Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace – Zuzana RUBEŠOVÁ
Zuzana RUBEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace
A stimulating environment in the classroom Step by Step as a one of the conditions for individualization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na program Začít spolu v praxi mateřských škol. V teoretické části seznamuje blíže s programem Začít spolu, jeho teoretickými východisky a principy, a to především ve spojitosti s mateřskými školami. Dále se zabývá podnětným prostředím jako jedné z podmínek individualizace. Odpovídá na otázky, co tyto pojmy znamenají, jak vypadá podnětné prostředí a jakou roli v těchto …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the program called Step by Step in the practice of kindergartens, The theoretical part introduces the program Step by Step, its theoretical background and principles, especially in connection with kindergartens. The thesis also deals with the stimulating environment as one of the conditions for individualization. It answers the questions of what these subjects mean …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUBEŠOVÁ, Zuzana. \textit{Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/sr5sz8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUBEŠOVÁ, Zuzana. Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Od pomazánky po rostliny z celého světa - environmentální výukový program pro předškolní vzdělávání
Nicole ŠEJVLOVÁ -
Život v lese - výukový program pro předškolní vzdělávání
Nikola KINCLOVÁ -
Sladkovodní svět - environmentální výukový program v předškolním vzdělávání
Eva RIGOVÁ -
Rozvoj empatie u dětí v MŠ. Výukový program „Pojďme si pomáhat“
Šárka Pouchlá -
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Program křesťanské výchovy pro předškolní a mimoškolní vzdělávání
Pavel WITTNER