Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace – Zuzana RUBEŠOVÁ
Zuzana RUBEŠOVÁ
Bakalářská práce
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace
A stimulating environment in the classroom Step by Step as a one of the conditions for individualization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na program Začít spolu v praxi mateřských škol. V teoretické části seznamuje blíže s programem Začít spolu, jeho teoretickými východisky a principy, a to především ve spojitosti s mateřskými školami. Dále se zabývá podnětným prostředím jako jedné z podmínek individualizace. Odpovídá na otázky, co tyto pojmy znamenají, jak vypadá podnětné prostředí a jakou roli v těchto …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the program called Step by Step in the practice of kindergartens, The theoretical part introduces the program Step by Step, its theoretical background and principles, especially in connection with kindergartens. The thesis also deals with the stimulating environment as one of the conditions for individualization. It answers the questions of what these subjects mean …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUBEŠOVÁ, Zuzana. \textit{Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/sr5sz8/.
Jak správně citovat práci
RUBEŠOVÁ, Zuzana. Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Od pomazánky po rostliny z celého světa - environmentální výukový program pro předškolní vzdělávání
Nicole ŠEJVLOVÁ -
Život v lese - výukový program pro předškolní vzdělávání
Nikola KINCLOVÁ -
Sladkovodní svět - environmentální výukový program v předškolním vzdělávání
Eva RIGOVÁ -
Rozvoj empatie u dětí v MŠ. Výukový program „Pojďme si pomáhat“
Šárka Pouchlá -
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Program křesťanské výchovy pro předškolní a mimoškolní vzdělávání
Pavel WITTNER