Tomáš Daliman
Bachelor's thesis
Digitální postprodukční korekce obrazu
Digital tools for correction of image in postproduction
Abstract:
Formáty a videokodeky, Bayerova maska, problematika barevných prostorů, referenční barevné prostory, pracovní barevné prostory, 1D LUT vs 3D LUT, úvod do správy barev, hardwarové řešení barvících systémů, Softwarové řešení barvících systémů.Abstract:
Formats and videocodecs, Bayer mask, introduction to color spaces, reference color spaces, working color spaces, 1D LUT vs 3D LUT, Color management introduction, hardware based systems for color grading, software systems for color grading.Keywords
filmová technikaKeywords
filmová technologieKeywords
postprodukceKeywords
digitální technologieKeywords
filmový obraz
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7770
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2013
- Supervisor: Marek JÍCHA
- Reader: Vladimír SMUTNÝ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček -
Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz
Matěj Pecka