Digitální postprodukční korekce obrazu – Tomáš Daliman
Tomáš Daliman
Bakalářská práce
Digitální postprodukční korekce obrazu
Digital tools for correction of image in postproduction
Anotace:
Formáty a videokodeky, Bayerova maska, problematika barevných prostorů, referenční barevné prostory, pracovní barevné prostory, 1D LUT vs 3D LUT, úvod do správy barev, hardwarové řešení barvících systémů, Softwarové řešení barvících systémů.Abstract:
Formats and videocodecs, Bayer mask, introduction to color spaces, reference color spaces, working color spaces, 1D LUT vs 3D LUT, Color management introduction, hardware based systems for color grading, software systems for color grading.Klíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
filmová technologieKlíčová slova
postprodukceKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
filmový obraz
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Marek JÍCHA
- Oponent: Vladimír SMUTNÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček -
Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz
Matěj Pecka