Bc. Darya Sarycheva

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Tato práce bude zaměřena na reklamu, zejména na reklamy v televizním vysílání, na internetu a dalších prostředcích. Popisuje teoretické poznatky vývoje audiovizuální reklamy, analýzy současné audiovizuální reklamy, definice různých forem reklamy v marketingové komunikaci. Cílem je zjistit, díky jakým nástrojům se produkt stává úspěšnou reklamou a jaké prvky ovlivňují vnímání reklamy. Jsou pojmenovány …více
Abstract:
This work will be focused on advertising on television also I want to pay my attention on the Internet and other media. I will describe the theoretical knowledge in the development of audiovisual advertising, analysis of audiovisual advertising, definitions of the various forms of advertising in the marketing communications. The purpose of my thesis is to find out which tools can contribute to make …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace