Analýza vlivu CSR na kupní záměr zákazníků v České republice – Monika Ježková
Monika Ježková
Bachelor's thesis
Analýza vlivu CSR na kupní záměr zákazníků v České republice
Analysis of the influence of CSR on the purchasing intention of customers in the Czech Republic.
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá průzkumem o společenské odpovědnosti firem (CSR) a jejich následným vlivem na kupní záměr zákazníků v České republice. Výsledkem práce bude zjištění, zda jsou CSR aktivity pro zákazníka důležité při výběru firmy, kde si produkt či službu koupí. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a celkový koncept CSR, na základě kterých je vytvořen průzkum, …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on dealing with corporate social responsibility (CSR) and its impact on the purchasing intention of customers in the Czech Republic. The result of the work will detect the importance of CSR activities for the customer when choosing a company where to buy a product or service. The theoretical part defines the basic concepts and overall concept of CSR. On that basis is created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Valery Senichev, Ph.D.
- Reader: Jiří Nesiba, PhDr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia