Ing. Jana Nekudová

Diplomová práce

A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)

A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Anotace:
V poslední době probíhá diskuze o problematických hotelových restauračních zařízeních a jejich negativním dopadu na ziskovost hotelů, v jejichž rámci působí. Manažeři hotelových restaurací ve snaze zvýšit jejich ziskovost nově volí několik strategických přístupů jako je například využití externích služeb, celebrity šéfkuchařů nebo spojení se se známými restauračními řetězci. Nicméně prozatím žádný …více
Abstract:
There has been a recent discussion about the burdensome hotel restaurant operations and their negative impact on the profitability of hotels. As a reaction several strategic approaches have been adopted by practitioners such as outsourcing, co-branding or employing celebrity chefs. However no research has been conducted to study the reasons behind the problematic hotel restaurants’ results. The purpose …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta