A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study) – Ing. Jana Nekudová
Ing. Jana Nekudová
Diplomová práce
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Anotace:
V poslední době probíhá diskuze o problematických hotelových restauračních zařízeních a jejich negativním dopadu na ziskovost hotelů, v jejichž rámci působí. Manažeři hotelových restaurací ve snaze zvýšit jejich ziskovost nově volí několik strategických přístupů jako je například využití externích služeb, celebrity šéfkuchařů nebo spojení se se známými restauračními řetězci. Nicméně prozatím žádný …víceAbstract:
There has been a recent discussion about the burdensome hotel restaurant operations and their negative impact on the profitability of hotels. As a reaction several strategic approaches have been adopted by practitioners such as outsourcing, co-branding or employing celebrity chefs. However no research has been conducted to study the reasons behind the problematic hotel restaurants’ results. The purpose …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z53k6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEKUDOVÁ, Jana. \textit{A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/srsowb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova -
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Mitali Patel -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
COVID - 19: Impacts on business: How it affected the tourist and hospitality business
Kamilla Hasanova -
Starting a business in hospitality industry through innovations
Aleksandra Zinoveva -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták