Volný čas jako prostor pro inkluzi – Klára Zedínková
Klára Zedínková
Bakalářská práce
Volný čas jako prostor pro inkluzi
Free Time as Space for Inclusion
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem volný čas jako prostor pro inkluzi se věnuje možnosti inkluze ve volném čase. Zabývá se pojetím volného času, funkcemi volného času, historickým pohledem na volný čas a na formování volného času, jako takového a jeho významem v životě člověka a vliv na životní styl osob. Také podotýká institucionální podmínky volného času v České republice a osvětluje, kdo se volného …víceAbstract:
This bachelor work called leisure time as a space for inclusion deals with the possibility of inclusion in leisure time. It deals with the concept of leisure time, the functions of leisure time, the historical view of leisure time and the formation of leisure time as such and its importance in human life and influence on the lifestyle of people. It also points out the institutional conditions of leisure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Ryšlavá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zedínková, Klára. Volný čas jako prostor pro inkluzi. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na děti se specifickými poruchami učení.
Tereza Stejskalová -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Volný čas dětí se speciálními potřebami ve vybraném volnočasovém zařízení
Kateřina Fialová -
Saturace potřeb při volnočasových aktivitách v pobytovém zařízení pohledem vybraných klientů
Jana BLAŽKOVÁ -
Nízkoprahové zařízení očima uživatelů a pracovníků
Markéta Sokolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva