Iveta Kaincová

Bakalářská práce

Privátní značky v retailu

Private Labels in Retail
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu, a především jejich vnímání spotřebiteli. V rámci užšího zaměření práce je daný výzkum vnímání privátních značek spotřebiteli zacílen na sortiment privátních kosmetických značek, a to pouze drogistických řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem mé práce je zjistit, jak český spotřebitel vnímá privátní kosmetické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problematics of private labels on the czech market and is primarily focused on its consumer perception. In the context of the narrower focus of the work, the research of the perception of private labels by the consumer is focused on the range of private cosmetic brands, and only the drugstore chains operating in the territory of the Czech Republic. The main objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69140