Iveta Kaincová
Bachelor's thesis
Privátní značky v retailu
Private Labels in Retail
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu, a především jejich vnímání spotřebiteli. V rámci užšího zaměření práce je daný výzkum vnímání privátních značek spotřebiteli zacílen na sortiment privátních kosmetických značek, a to pouze drogistických řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem mé práce je zjistit, jak český spotřebitel vnímá privátní kosmetické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problematics of private labels on the czech market and is primarily focused on its consumer perception. In the context of the narrower focus of the work, the research of the perception of private labels by the consumer is focused on the range of private cosmetic brands, and only the drugstore chains operating in the territory of the Czech Republic. The main objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69140
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu drogistického řetězce
Karolína Musialová -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Aidana Kostenko -
Modely odpadového hospodářství v drogistickém řetězci
Pavla Kusová -
Analýza marketingového mixu řetězce s drogistickým zbožím
Lenka Košťálová -
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Stroková -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová