Tvorba a využití materiálů pro výuku zeměpisu u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Veronika Krejsová
Bc. Veronika Krejsová
Diplomová práce
Tvorba a využití materiálů pro výuku zeměpisu u žáků se specifickými poruchami učení
Production and Application of Materials for Teaching Geography to Pupils with Specific Learning Disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou a využitím materiálů pro výuku zeměpisu u žáků se specifickými poruchami učení. První tři kapitoly jsou teoretické. Tyto kapitoly se zabývají definováním pojmu specifické poruchy učení, jejich klasifikací, etiologií, diagnostikou a reedukací, je zde vymezen Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, možnosti vzdělávání a organizace péče o žáky se specifickými …víceAbstract:
The thesis deals with production and application of materials to teaching geography to pupils with specific learning disabilities. The theoretical part introduces the terminology of specific learning disabilities, the classification, the etiology, all available possibilities of teaching pupils with specific learning disabilities, current valid legislation of teaching this pupils and the specifics of …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie žák se specifickými poruchami učení starší školní věk třída pro žáky se specifickými poruchami učení zeměpis učebnice specific learning disabilities dyslexia dysgraphia pupil with specific learning disabilities older school age special class for pupils with SLD geography schoolbook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3n0q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Karina DRÁBOVÁ -
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
Lucie Horáková -
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
Johana Schovánková -
Využití canisterapie ve speciální třídě pro žáky s poruchami autistického spektra z pohledu rodičů
Lubor Blahůšek -
Inovace vybraných učebních materiálů z chemie pro žáky 9. ročníku ZŠ
Barbora Maňáková -
Návrh edukačního programu pro pavilon Anthropos : pro žáky 4. a 5. tříd základní školy
Lucie Fišerová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová