Základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava – Roman Fejerčák
Roman Fejerčák
Bachelor's thesis
Základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava
The Basic Aspects of Marketing in Futsal Club of VSK VŠB TU-Ostrava
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce jsou základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava.Obsah práce je rozdělen do šesti kapitol. První kapitola obsahuje úvod, který popisuje cíle bakalářské práce. V druhé kapitole jsou vymezeny klíčové pojmy a popsány výzkumné metody a techniky. Tato teorie je pak ověřena v praxi při analýze marketingové strategie futsalového oddílu VSK VŠB-TU Ostrava …viacAbstract:
The subject of those bachelors work are basic aspects of marketing in futsal club of VSK VŠB-TU Ostrava.The content of work is divided into six capitol. The first chapter includes an introduction which describes targets of bachelors work. In second chapter are determinate seminal notions and described experimental method and techniques. This theory is then tested in practice at analysis of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/72829
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jiří Žídek
- Oponent: Milan Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEJERČÁK, Roman. \textit{Základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ssoq8u/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum záchranné stanice pro volně žijící zvířata
Martina Knížková -
Analýza marketingového mixu a financování festivalu Academia Film Olomouc
Alice Bittnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník