Bc. Marek ŠTEMBERA

Master's thesis

Online marketing ve vybrané organizaci

Online marketing of selected organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na online marketing ve vybraném podniku. První část představuje teoretický úvod do online marketingové komunikace, ve kterém je zahrnuta webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, PPC inzerce, sociální média a webová analytika. Dále je představen cílený marketing a jeho dílčí části, a to segmentace, tržní zacílení a tržní umístění. V empirické části je představen …viac
Abstract:
The presented master's thesis is focused on online marketing in a selected company. The first part presents a theoretical introduction to online marketing communication, which includes web presentation, search engine optimization, PPC advertising, social media and web analytics. Furthermore, targeted marketing and its partial parts are presented, namely segmentation, market targeting and market placement …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTEMBERA, Marek. Online marketing ve vybrané organizaci. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management