Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu – Bc. Veronika Kuśová
Bc. Veronika Kuśová
Master's thesis
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Customers of Generation Y from a marketing perspective
Abstract:
Diplomová práce pojednává o životním stylu Generace Y, kteří se narodili na přelomu tisíciletí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti nákupního chování spotřebitele a seznámení s generaci Y, jejími zvyky a vnímání marketingu. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem chování generace Y v bankovním sektoru. Data jsou získána …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the lifestyle of Generation Y, who were born at the turn of the millennium. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer shopping behavior and acquaintance with Generation Y, its habits and perceptions of marketing. The practical part deals with marketing research of the behavior of generation Y in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/flwyf/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KU$\backslash$'SOVÁ, Veronika. \textit{Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/st7la0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelů
Lucie CIMICKÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Český spotřebitel a zdravý životní styl: netnografie online komunity
Ivana Juchelková -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová