Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu – Bc. Veronika Kuśová
Bc. Veronika Kuśová
Diplomová práce
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Customers of Generation Y from a marketing perspective
Anotace:
Diplomová práce pojednává o životním stylu Generace Y, kteří se narodili na přelomu tisíciletí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti nákupního chování spotřebitele a seznámení s generaci Y, jejími zvyky a vnímání marketingu. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem chování generace Y v bankovním sektoru. Data jsou získána …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the lifestyle of Generation Y, who were born at the turn of the millennium. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer shopping behavior and acquaintance with Generation Y, its habits and perceptions of marketing. The practical part deals with marketing research of the behavior of generation Y in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/flwyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KU$\backslash$'SOVÁ, Veronika. \textit{Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/st7la0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelů
Lucie CIMICKÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Český spotřebitel a zdravý životní styl: netnografie online komunity
Ivana Juchelková -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová