Bc. Veronika Kuśová

Diplomová práce

Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu

Customers of Generation Y from a marketing perspective
Anotace:
Diplomová práce pojednává o životním stylu Generace Y, kteří se narodili na přelomu tisíciletí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti nákupního chování spotřebitele a seznámení s generaci Y, jejími zvyky a vnímání marketingu. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem chování generace Y v bankovním sektoru. Data jsou získána …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the lifestyle of Generation Y, who were born at the turn of the millennium. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer shopping behavior and acquaintance with Generation Y, its habits and perceptions of marketing. The practical part deals with marketing research of the behavior of generation Y in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/flwyf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management