Představy žáků s mentálním postižením o životě v dospělosti – Mgr. Jana Svačinová
Mgr. Jana Svačinová
Master's thesis
Představy žáků s mentálním postižením o životě v dospělosti
Images of pupils with intellectual disabilities in adult life
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou představy žáků s mentálním postižením o životě v dospělosti. Cílem práce bylo zjistit, jak si žáci se středně těžkým mentálním postižením představují svůj život v dospělosti. Zda vůbec a jak přemýšlejí o svém budoucím životě a jestli tyto představy korespondují s jejich reálnými možnostmi. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se dospělosti, rodiny žáka s mentálním …viacAbstract:
The topic of this thesis is the images of students with intellectual disabilities in the adult life. The aim of the study was to determine how students with moderate intellectual disabilities imagine their adult life. Whether and how they think about their future life and if these ideas correspond with their real possibilities. The theoretical part defines the basic concepts relating to adulthood, …viacKľúčové slová
Chráněné bydlení dospělost podporované zaměstnávání rodina žáka s mentálním postižením sociální služby žák s mentálním postižením v dospělosti sheltered housing adulthood supported employment family of pupil with intellectual disabilities social services student with intellectual disabilities in adulthood
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0hwk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2013
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ