Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku – Romana Musilová
Romana Musilová
Bachelor's thesis
Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku
Drawing as technique in development of communication competency in pre-schoolage
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o využití kresby k rozvoji komunikace u dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na obsah klíčových kompetencí předškolního vzdělávání, na vývoj řeči a jeho odchylky u dětí. Hovoří o využití dětské kresby jako diagnostického materiálu. Praktická část sleduje rozvoj komunikace a chování u dětí předškolního věku. Tyto projevy pozoruje při kresebné činnosti, při uplatnění …viacAbstract:
The baccalaureate work deals with the use of drawing to develop communication among pre-school age children. The theoretical part is focused on the content of key competencies of pre-school and school education, the speech progress and its deviations detected among children. It discuss the use of children's drawing as a diagnostic material. The practical part follows the development of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedúci: Miloň Potměšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Komunikace dětí s narušenou komunikační schopností na konci předškolního vzdělávání
Ivana Štelbacká -
Nahota jako inspirace ve výtvarném umění kolem roku 1900 (malba a kresba)
Lukáš Man -
Kresba + jeviště
Tereza Bartůňková