Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o. – Bc. Antonín RUS
Bc. Antonín RUS
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o.
Project of competitive strength increase in SPO Ltd.
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat zvýšením konkurenceschopnosti společnosti SPO (Slévárna přesných odlitků). Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce provedu literární průzkum a analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu. V druhé části práce provedu analýzu současného stavu společnosti SPO spol s r. o. pomocí SWOT analýzy, modelu EFQM, BCG matice a dalších metod …moreAbstract:
The dissertation will deal with building-up competitivness of the SPO company. The dissertation has two parts. First of all, I will make a literature research and a analysis of a theoretical and metodological way out of this problem. In the second part I will make SWOT analysis, EFQM model, BCG and other methods. During these analysis I will evaluace the results and ouline disposal, which will lead …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3522
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUS, Antonín. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková