E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring – Bc. Martina Lžičařová
Bc. Martina Lžičařová
Master's thesis
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
E-Marketing for Tourism Destination - strategy, activities, monitoring
Abstract:
Předmětem diplomové práce „E-marketing destinace cestovního ruchu – strategie, aktivity, monitoring“ je nejdříve teoretický rozbor e-marketingových možností destinace z pohledu destinačního marketingu a následná identifikace a analýza nosných e-marketingových aktivit destinace Horní Rakousko.Abstract:
The thesis “E-marketing of a Tourist Destination – Strategy, Activities, Monitoring” looks at e-marketing trends in the context of destination marketing. These theoretical concepts are lately implemented and analyzed on an example of an Upper Austrian region.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yuo0p/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LŽIČAŘOVÁ, Martina. \textit{E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/stube0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix vybrané destinace
Markéta Konečná -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon