Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků – Martin Chalánek
Martin Chalánek
Bakalářská práce
Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo. Marketingový průzkum byl realizován na základě požadavku stejnojmenného občanského sdružení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, komunikační mix, a marketingový výzkum, jež jsou pro práci podstatné. V praktické části je představen Hudební festival …víceAbstract:
The theme of the Bachelor's thesis is a marketing research of visitors to Music festival Znojmo. The marketing research was conducted on the basis of a request of the civic association with the same name. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with definition of the concepts of marketing, communications mix and marketing research, which are essential for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sty8jq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALÁNEK, Martin. \textit{Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sty8jq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo
Helena Zifčáková -
Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo
Lenka Řezaninová -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Komunikační mix festivalu Streetfest
Alexander KRAJČÍR -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním
Eva Cimbalníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva