Darya BARAVIK
Bakalářská práce
Pop-up kniha "Císařovy nové šaty"
Anotace:
Autorská kniha "Císařovy nové šaty" je pop-up ilustrovaná kniha. Všechny obrázky a postavy jsou výtvarně vytvořeny ve stylu kombinace materiálového tisku v kombinaci s počítačovou grafikou. V knize je 5 klasických ilustrací a 5 pop-up ilustrací. Součástí je také pohádkový text. Kniha je tedy určena dětem ve věku 6-9 let k poznávání klasických literárních děl.Abstract:
The author's book "The Emperor's New Clothes" is a pop-up illustrated book. All images and characters are artistically created in the style of a combination of material printing combined with computer graphics. There are 5 classic illustrations and 5 pop-up illustrations in the book. A fairy tale text is also included. The book is therefore intended for children aged 6-9 to learn about classic literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Mgr. Petra Soukupová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARAVIK, Darya. Pop-up kniha "Císařovy nové šaty". Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Kniha a tvarování papíru
Práce na příbuzné téma
-
Instruktivní literatura pro začínající cembalisty
Kristýna Klokočníková -
Ilustrace k vybrané literatuře
Kateřina DUŠKOVÁ -
Ilustrace lyrické poesie
Magdaléna BEZDĚČÍKOVÁ -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová