Návrh marketingové strategie nového lékařského přístroje v rámci mezinárodního trhu – Nikola Klaclová
Nikola Klaclová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie nového lékařského přístroje v rámci mezinárodního trhu
Proposal of marketing strategy of a new medical device in the international market
Anotácia:
Práce bude řešit vstup poradenského centra na zahraniční trh a bude se zaměřovat na tvorbu marketingové strategie prodeje lékařského přístroje. Práce zpracuje analýzu vnějšího prostředí mezinárodního trhu ve specifikaci oblasti podnikání vybraného podniku, zaměří se na aspekty mezinárodní marketingové strategie jako je mezinárodní marketingový mix, vč. způsobu vstupu na zahraniční trh aj. Práce se …viacAbstract:
The topic will address the entry of the consulting center into foreign market and will focus on the creation of marketing strategy for the sale of medical device. The work will analyze the external environment of the international market in the specification of the business area of the selected company, focusing on aspects of international marketing strategy such as international marketing mix, incl …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh